Mos Craciun altfel de cum îl stim


la cererea marelui public reprezentat prin Gogu, veuillez recevoir raspunsurile lu' mosh craciun la scrisorile pe care nu i le-ati trimis, ainsi que caldele mele urari Craciun 2011 / Revelion 2012 : pace în lume, etc.

anu' asta, în bonus, o colectie a celor mai debile urari gasite pe net, din seria “o urare pentru fiecare” sau “spune-mi ce-mi doresti ca sa-ti spun cine esti” :

- daca esti o curva materialista aspiranta la tiltul de Miss Univers, îti recomand :
In prag de sarbatori, cu pacea, lumina si caldura in suflet, va doresc sa aveti parte de zile minunate, de un Mos Craciun darnic si bun, sa va bucurati si sa asteptati anul ce vine.

- dace esti un poet ratat sau un obsedat sexual care nu se asuma, alege :
Acum, cand colindele, toate nascute sub zapezi, aduc cu ele mireasma de Iisus nascut in iesle, simtim si noi tot mai tare atmosfera de Sarbatoare ce se apropie. Deschideti usa si lasati spiritul Craciunului sa va intre in casa! Deschideti inimile si lasati Bucuria si Implinirea sa va intre in suflet! Deschideti larg bratele si imbratisarea voastra calda, vorba buna si gandul curat sa fie cel mai de pret cadou pentru cei dragi! Fie ca Iubirea, Intelepciunea, Increderea si Generozitatea sa va calauzeasca pasii in noul an!

- daca îti plac sarmalele, vei ura desigur :
Fie ca lumina sfanta a mesei de Craciun sa va incalzeasca sufletul si sa va umple casa de bucuria Nasterii Domnului.

- daca esti înnebunit dupa reclame si nu întelegi de ce n-ai intrat la facultatea de publicitate, vei gasi raspunsul în :
Craciunul e credinta, Craciunul e speranta, Craciunul e puterea de a darui si de a primi dragoste!

- daca esti un Christian Freak, zâmbeste ...
Chiar daca Craciunul inca nu a sosit... eu iti doresc de pe acuma... Sarbatori fericite!!!.... si nu uita... Zambeste, Isus, Te Iubeste!!!!..... bine inteles ca si pe mine... si pe restul ..:)) =))... sa ai grija de tine ingerasule :*>:D<

- daca esti un poet ratat, dar în acelasi timp îti plac si sarmalele, mai bine alege :
Fie ca aroma de brad, colindele, cozonacul cald si mirosul de iarna sa va umple inimile de bucurie, sufletele de liniste si viata de impliniri !!

- daca esti Maica Tereza, bineînteles ca :
Ar fi extraordinar daca in aceste momente de tihna deplina si moment al bilantului ne-am gandi si la cei nepastuiti de soarta, la cei ce n-au hainute si nici n-au cui sa-i spuna mama!! Oamenii au devenit indiferenti la problemele semenilor, dar cred ca acest flagel al nepasarii si ignorantei nu v-a atins.
Pace, fericire, implinire - pana la adanci batranete, alaturi de cei dragi!

- daca pur si simplu esti cu capu’ :
In aceasta zi binecuvantata, ingerii se coboara pe Pamant pentru a vesti Nasterea Domnului, raspandind in jur miresme dulci, presarate cu lumina, speranta, optimism... Prezenta lor este semnalata de mici bulgari zglobii, in interiorul carora se afla cate un mesaj care ne este inchinat noua, celor de pe fagasul marilor sperante. La atingerea Pamantului , "ghemotoacele albe" dau nastere la colindele unice care impodobesc coronita de brad, aflata pe crestetul fiecaruia. Sper ca tu sa fii alaturi de ingeri si sa pastrezi in suflet acest mesaj. Si nu uita:iubire...pace...credinta...lumina...

- daca vrei sa te dai intelectual, desi în realitate pur si simplu esti cu capu’:
Deodata simti ca nu mai esti...un Tu simplu...ci o persoana complexa si total diferita de cea pe care o cunosteai, esti invaluit de o atmosfera divina ce se invarte ca o ceata rece in jurul fiintei tale. Nu realizezi ce se-ntampla...dar stii ca e ceva minunat!
Te hotarasti sa deschizi ochii si vezi un brad inalt cu globuri divers colorate, vezi cadouri numeroase si o masa plina cu gustari alese. Probabil nu vezi nimic din toate acestea. Doar o camera goala, pustiita iar in mijloc troneaza o crenguta simpla de molid. Pentru un moment devii trist dar...te uiti mai atent si cercetezi locul de parca nu ai fi la tine acasa...ci intr-un loc total strain tie. Privesti in continuare si deodata Il vezi: e Hristos! Te imbratiseaza parinteste si iti ureaza "Craciun fericit!".

Cam asha. Happy 2012 !

Draga Mos Craciun, de trei ani iti comand un camion depompieri, poate ca anul asta o sa gasesti unul? Multumesc. Luis
Draga Luis, ca sa ma ierti ca nu am nici acum un camion depompieri,iti voi da foc la casa in timp de dormi si asa vei avea toate camioanele de pompieri pe care ti le doresti. Somn usor. Mos Craciun

Draga Mos Craciun, pentru anul asta mi-as dori sa-l faci pe tata sa vina inapoi acasa ca sa se impace cu mama. Mi-e tare dor de el. Juan.
Draga Juan, esti timpit sau te faci? Ce vrei, sa stric orelatiesuper extra intre tatal tau si secretara lui, cind in sfirsit sedistreaza si el cu o gagica adevarata!!! Iti aduc un Lego si lasa-l in pace pe taica-tau, idiotule. Mos Craciun

Draga Mos Craciun, as vrea o bicicleta, un Game Boy, un tren,un garaj, un poney, o chitara, si un caine. Te iubesc. Eusbe
Draga Eusbe, nu vrei in plus si contul meu din banca cretinule, dupa ce ca ti-au dat un prenume asa idiot, dupa parerea mea parintii tai nu te iubesc si nici eu nu te iubesc. Mos Craciun

Draga Mos Craciun, ti-am lasat sub brad prajituri cu ciocolata si morcovi pentru reni. Te iubesc. Suzanne
Draga Suzanne, prajiturile cu ciocolata imi provoaca diaree si morcovii baloneaza renii care imi trimit gaze peste nas cind sint in sanie... Daca chiar vrei sa-mi faci placere, mai bine lasa-mi o sticla de Chivas, o cutie de trabucuri cubaneze si spune-i lui maica-tasa se imbrace in string ca ma excita. Mos Craciun

Draga Mos Craciun, TE ROG TE ROG TE ROG te implor TE ROG TE ROG as vrea un catelus TE ROG TE ROG te implor. Paquito
Draga Paquito, M-am saturat pina in git de rasfaturile astea, pot sigur sa functioneze cu parintii tai care le tolereaza fiindca esti un copil adoptat dar eu iti spun du-te naibii. Vei primi o pijama cu dungi ca si anul trecut si-asa poate te inveti minte. Mos Craciun

Commentaires

Articles les plus consultés