The Gossip, au Bataclan, le 15 novembre 2009


Pentru cei care înca mai au vreun dubiu în ceea ce priveste caracterul meu introvertit / salbatico - singuratic / adolescentin tardiv, here comes my private confession : io sâmbata si / sau duminica, în loc sa ma duc la golf cu urechea (a se citi perechea) mea ca orice femeie normala si la moda, ma închid în casa, trag jaluzelele, pun muzica la maxim si dansez pâna obosesc / ma plictisesc / mi se face somn sau foame. (Bine, hai ca din când în când ma mai duc si la golf sa ma dau mare si mai ales sa-l vad pe foarte maturul meu iubit cum se enerveaza când rateaza o lovitura si da cu club-ul de pamânt într-un gest foarte rock'n'roll de rebeliune contra etichetei.) Dar sa revenim : ei bine, când f*uck io treaba asta rusinoasa, de obicei am niscaiva CD-uri fetish ale momentului (pentru ca downloading is stealing ! si v-am si luat de urechi imediat) dintre care actualmente si de ceva vreme THE GOSSIP - MUSIC FOR MEN. Bah si când dansez io cu mine pe muzica lu' Beth Ditto, Nathan Howdeswell si Hannah Blilie (grasa, ochelaristu' si punkista), mi se pare ca nothing can stop me si dau din toate cele în ceea ce mie mi se pare un tremur virilo-feminin (pentru o definitie mai extacta, vezi mai jos IZIA). În acest delirium tremens am o partenera de viata si de durere (the CFA goddess - a major inspiration für mich), Mamélia Pizdérieau (profil FB under construction), care a semnat prezenta :
1. pe strazile din Porto, pe drumul restaurant - concert de metal (pentru un rezumat mai en détail al acestui faimos week end vezi mai jos), când am cântat (a se citi urlat) ca doua nebune spre disperarea grupului nostru de tovarashi si a ploii torentiale, pe întregul album cu aipodu' în urechi ;
2. la concertul de la Bataclan din 15 noiembrie 2009, unde am transpirat împreuna mai tare decât la orice curs de Body Attack sau Cycling de la Club Med (ei da, în plus suntem niste adevarate sportiste - a nu se confunda cu sportive - de la o vreme, în ceea ce ma priveste toujours sub egida Doamnei Pizdérieau - my mentor).
Înainte sa trecem la concert, doua vorbe despre grup & muzica :
- The Gossip cânta punk electronic (zic io în calitatea mea de expert contabil în devenire), un gen de disco rock pe care se poate dansa cu mâinile si cu picioarele (omagiu Hades). Stilul e incendiar, de genu' combustie interna & externa. Tobele îti smucesc creierii, basul îti unduieste corpul, si vocea ... vocea lui Beth Ditto te patrude pâna în maduva oaselor.
- Oamenii sunt pe invers (mai exista expresia asta în româna ?). Homosexuali revendicati si revendicatori, traiesc dupa deviza "straight & gay men should live, sing and dance together" (bine, am cam înflorit-o, da' ceva de genu asta a zis Beth în închiderea concertului). Mai putin ostentativi decât The Scissor Sisters, Nathan si Hannah se estompeaza o leaca (voit sau prin comparatie) pentru a-i lasa toata splendoarea lui Beth - fat & sex & fashion icon, o grasa si frumoasa si târziu acasa cu tzoale / par / machiaj nebune, nebune, nebune, si care ajunge mereu (aproape) la pielea goala la sfarsitul concertului. O dragutza : vorbeste realmente cu publicul, îsi împarte rezervele de apa cu noi, coboara de pe scena si face un tur complet al salii, astfel încât toata lumea se regaseste mai devreme sau mai târziu la mai putin de 1 metru de dânsa. Cea mai accesibila rock star ever ! Ai pune gura si ai strânge ... Sunt bolnav de cântece, mamă. Adu-o, să joace culcată şi să geamă! (nu stiu de ce mi-a venit în cap Rada lui Arghezi).
Despre concert, desi am anticipat pas mal pâna acum : eram cu tontii super chauds de la prima parte facuta de S SION (http://www.myspace.com/ssion) ; când au intrat oamenii pe scena am halucinat de-a dreptul. A fost asa cum ne astepteam în mult mai bine. Am dansat, am urlat, am dat din noi. A la fin (de fapt, înca de la prima melodie), eram ude leoarca. Am baut niscaiva bere, da' nu prea prea, ca eram intr-un mood plutôt cast. Marea preoteasa ne-a cântat si ne-a încântat de ne-a dat pe spate (la propriu). A noter si doua reprize : "What's love got to do with it ?" de Tina Turner si "We are the champions" de Queen - wunderbar !!!
Next dates : 25 si 26 mai la Zénith (let me know if u re interested).
Other concerts to come : Marilyn Manson pe 21 decembrie si Prodigy pe 17 aprilie. Daca mai gasiti bilete, call me, sa ne organizam !

///

Pour ceux qui ont encore des doutes quant à mon caractère introverti / solitaire – o – sauvage / adolescentin tardif (le correcteur automatique me dit qu’adolescentin n’existe pas, mais comme je crois que ce mot devrait être inventé, je le garde !), here comes my private confession : le samedi et / ou le dimanche, plutôt que d’aller au golf avec mon chéri comme toute femme normale et à la mode, moi je me renferme à la maison, je baisse les volets, je mets la musique à fond et je danse jusqu’à épuisement / ennui / sommeil ou faim. (Bon, je dois reconnaître que parfois je vais aussi au golf pour me la péter et surtout pour voir mon très mûr amoureux s’énerver quand il rate un coup et jeter son club par terre dans un geste très rock’n’roll de rébellion contre l’étiquette.) Mais revenons : eh bien, quand je fais ce truc honteux, d’habitude j’ai quelques CD fétiches du moment (parce que downloading is stealing ! et voilà, je vous ai tiré les oreilles) parmi lesquels actuellement et depuis quelque temps THE GOSSIP - MUSIC FOR MEN. Et quand je danse dans mon coin sur la musique de Beth Ditto, Nathan Howdeswell et Hannah Blilie (la grosse, le mec aux lunettes et la punk), j’ai l’impression que nothing can stop me et je secoue toutes les parties de mon corps dans ce que moi j’appelle un tremblement viril – o – féminin (pour une définition plus exacte, voir plus bas IZIA). Dans ce delirium tremens j’ai une partenaire de passion (the CFA goddess - a major inspiration für mich), Mamélia Pizdérieau (profil FB under construction), qui était à mes cotés :
1. dans les rues de Porto, sur la route restaurant - concert de métal (pour un résumé plus en détail de ce fameux week-end voir plus bas), quand nous avons chanté (lire hurlé) comme deux folles au désespoir de notre groupe de camarades et de la pluie torrentielle, sur l’intégralité de l’album, le Ipod aux oreilles ;
2. au concert du Bataclan du 15 novembre 2009, où nous avons transpiré ensemble plus qu’à n’importe quel cours de Body Attack ou de Cycling du Club Med (eh oui, en plus nous sommes de vraies sportistes – à ne pas confondre avec sportives – depuis un certain temps, en ce qui me concerne toujours sous l’égide de Madame Pizdérieau - my mentor).
Avant de passer au concert, deux mots sur le groupe & leur musique :
- The Gossip jouent du punk électronique (selon mon avis d’expert comptable en préparation), un genre de disco rock sur lequel on peut danser avec les mains et les jambes (hommage à Hadès). Le style est incendiaire, du genre combustion interne & externe. La batterie massacre le cerveau, la basse ondule le corps, et la voix … la voix de Beth Ditto pénètre jusqu’à la moelle des os.
- Homosexuels revendiqués si revendicateurs, ils vivent selon la devise "straight & gay men should live, sing and dance together" (ok, je l’ai un peu embellie, mais c’est un truc dans ce genre qu’a dit Beth à la fin du concert). Moins ostentateurs que The Scissor Sisters, Nathan et Hannah s’estompent légèrement (de façon volontaire ou par comparaison) pour laisser toute la splendeur à Beth - fat & sex & fashion icon, dont les fringues / cheveux / maquillages sont d’enfer et qui arrive toujours (presque) à poils à la fin du concert. Un petit amour : elle parle vraiment au public, partage ses réserves d’eau avec nous, descend de la scène et fait un tour complet de la salle, de sorte à ce que tout le monde se retrouve tôt ou tard à moins d’un mètre d’elle. La plus accessible rock star ever !
Sur le concert, même si j’ai pas mal anticipé jusque là : on était tous super chauds après la première partie de S SION (http://www.myspace.com/ssion) ; quand le groupe est monté sur scène, on a vraiment halluciné (dans le bon sens du terme). C’était tout ce qu’attendait en mieux. On a dansé, hurlé, on s’est lâchées. A la fin (en fait, dès la première chanson), on était complètement mouillées. On a bu quelques bières, mais pas trop car on était dans un mood plutôt chaste. La grande prêtresse nous a chanté et nous a enchantées jusqu’à nous ensorceler. A noter également deux reprises : "What's love got to do with it ?" de Tina Turner et "We are the champions" de Queen - wunderbar !!!
Next dates : 25 et 26 mai au Zénith (let me know if u re interested).
Other concerts to come : Marilyn Manson le 21 décembre et Prodigy le 17 avril. Si vous arrivez encore à trouver des billets, call me, qu’on s’organise !

Commentaires

Articles les plus consultés